38 günlük bebeğim var 4 gündür kakasını yapamıyor çok ıkınıyor gazını çıkarıyor ama kaka yapamadı hala 🥺 inşallah önemli bir şeyi yoktur hastaneye götüreceğim ama vakalardab dolayı korkuyorum götürmeye eşim yeni covid atlattı başına gelen varsa yapabileceğim bir şey bilgisi olan yardımcı olabilir mi