Kızlar memlekete geldik kızımda mutlu olur vakit geciri diye burdada aynı ya herşeye ağlıyor artık millette ne yapacağını şaşırıyor ya psikologa mi gotursem kresemi böyle çocuğu olanlar ne yapıyor 🥴 Tek büyüdüğü için diye düşünüyorum aynı ayda burda bir çocuk daha var güler oynar uyumlu bizimki hep aglamakli