1ana1bebe Oda termostati kullanan varsa eger faturaya etkisi var mi, bi yakinimdan duydum arastirma içindeyiz faydali mi gereksiz mi ?
Ebru-isil 1ana1bebe biz de kullanıyoruz çok faydalı biz kombiyi hiç ellemiyoruz o istediğimiz sıcaklıga gelince kapatıyor düşerse sıcaklık tekrar çalıştırıyor kombiyi. Evin yalıtımına göre %15-30 arası fark ediyormuş. Gündüzleri nerdeyse hiç yakmadan aynı sıcaklıkta tutuyor ama evin yalıtımı da var
Yade012 1ana1bebe oturduğum apartmanın yalıtımı çok iyi resmen gündüzleri kombi hiç devreye girmiyor gibi birşey akşam oda sıcaklığı düştükçe açıp kapatıyor kendini bana doğalgaz faturası 620 lira geldi arkadaşlarıma komşularıma falan hep 800 civarı gelmiş bence termostatin faturaya etkisi var
1ana1bebe TheMomm yalıtımli eviniz, yorumlarda yalitimli degilse fark etmiyor yaziyorlar, birde fatura ne kadar fark etti