Alpingo benim oğlum da bugün 19 aylık oldu. Canı isterse anne gel, baba aç vs diyor. Bir çok kelimesi var ama saymadım, nasılsa bir gün konuşacak. Çok hareketli, memeye aşırı düşkün, nasıl bıraktırıcam bilemiyorum. Oyuncak olarak arabalarıyla oynuyor, yapboz yapıyoruz beraber, kitaplarını çok seviyor, en çok da dışarda kumla, toprakla, taşlarla oynamayı seviyor:) kendinden biraz büyük çocukları görünce çok heyecanlanıyor. Dün parkta 3 4 yaşlarında bir çocuğu abi abi diye darladı mesela. 🙂 Benim için dünyanın en komik çocuğu, onun sayesinde çok gülüyorum, canım oğlum🧡