Susam2321 İyi günler hastane prematüre bebeğimiz için biberon istedi. Philips avent götürdük ama çekmemiş. Başka biberon demeyip çeken varsa lütfen yazabilir mi? İnternette sadece bambino ve dr brown geçiyor. Dr brown işe yarayan varsa sipariş edeceğim.
__asyanil Susam2321 hastanede biberon emziğine kadar veriyolar biZimde küveste kaldı onlar kendi biberonlrnı kullandı eve gelincede aventi kullandık çektiler
cagankusunannesiii Susam2321 lansinoh alın genelde yoğunbakımlarda da bu marka kullanılır kolay alıyo genelde bebekler
koalaninannesii Susam2321 eski kauçuk emzikler varya onları daha kolay etmiyorlar silikondansa onlardan tavsiye ederim Chicco nun var dı. Slikondan daha yumuşak olduğu için daha kolay emiyorlar.
Susam2321 __asyanil bizimki 30 haftalık doğdu diye küçük olduğu için siz biberon getirin dediler. Hastaneninki olmasın diye. Hastanenin de wee baby. O da hızlı akıttığı için almayı tercih etmemiştik. Hastane de bir öneride bulunmadı.
Susam2321 cagankusunannesiii cagankusunannesiii hastane önermediği için biz öncesinde avent almıştık. İlk verşte tutmamış. Bi kaç denemede daha tutmazsa lansinoh alacağım
Huzurbebek Bana lansinoh veya avent önermişti hastane aventi sevdi dr br own daha yavaş bit ir mesi uzun s ür üyo
Susam2321 Huzurbebek avent i ilk denemede tutmamış. Bi iki denemede daha tutmazsa lansinoh alacağım. Teşekkürler