Ne yaptıysam uyumuyor oğluşum moralim çok bozuk bu yüzden duş aldırdım doktorun yazdığı fitil i yarim olarak verdim ha birde doktorun çok zora dustugun zaman kullan dediği lavmani banyodan bir saat evvel yaptım bebeğime rahatladı üzerine mis gibi banyo karnı da tok ama uyumuyor ve ben kafayı yemek üzereyim çok üzülüyorum gözlerinin etrafı kıpkırmızı hasta da değil dün doktora gittik doktor gazdan başka bir sorunu yok gayet iyi dedi tepeden tırnağa kontrol etti hemde kulak ağrısı da değil belki şu kaçtı dedim ama yok karnı da sis değil oy analık ne zor küçük paşa yi sallamaktan abilerine yetişemiyorum bile