HdyCeyhan Arkadaşlar kızım 15 aylık odasında uyuyor ama artık beşikte yatmak istemiyor küçük geliyor ikea büyüyen sundvik/luröy karyola almayı düşünüyorum içinede büyüyen yatak alıcam kullananlarınız var mı memnun musunuz
BuzluKahve HdyCeyhan Sundvik kullandım ilk çocuguma. Bir kaç senelik düşünüyorsanız olabilir ama 4-5 yaşından sonra küçük geliyor çünkü eni dar.
BuzluKahve HdyCeyhan İkea’nın ölçüleri malesef öyle. Hem ahşap hem demir olanı kullandık. Birini annemde birini yazlıkta ikisinin de eni kısa süre sonra dar geldi. Evde 90*190 var. 10cm çok şey fark ettiriyor