Ruyam Merhaba güzel anneler sizlere birsey soracağım. Kızım 4 aylık Humana 1 mama kullanıyorduk ama doktorumuz comfort içeren herhangi bir mamaya geç dedi. Comfort içeren mamalar hangileri bilen varmı. Ve Bebelac Gold comfort diyemi geciyor
Nsabckk vanilyakokusu valla bilmiyorum sma çevremde kaç kişi kullanıyo ve hepsininde çocukları çok şükür çok iyi toparlıyolar hemen bu kadar tesadüf olamaz diye düşünüyorum 😂 tabi herkese iyi gelecek diye bi kural yok ama gördüğüm öyle doktor önermişti bize ben sadece üç gün kullandım sütüm gelmemişti şuanlık kullanmıyorum gerek olursa bu markayı tercih edecem yine