frambuaz ya bizimde ilk bebek dedik ki ne kadar farklı olabilir yani. Zaten kış günü filan gelecek. Sonra baktık ki biz baya geziyormusuz yani hiç ihtiyacımız olmayınca bilememişiz. Bizde öyle diyecek artık çünkü sağlam birşeye cidden histiyacimiz var. Birde uzun kullanırız diye düşünüyorum yani