Tugba07eylul Kızım 5 aylık 2 aydır sadece bende eşimde annemde bide kardeşimde duruyor başkalarına gidince aglıyor kaynanama falan yırtınıyor çocuk resmen normal mi ?
Qwerty1 Tugba07eylul normal çocuk artık insanları yabancılamaya başlıyor sık görse alışır bizimkide öyleydi
hellomom Tugba07eylul benim kızım 2,5 aylıktan beri bu şekilde. Normalde 4-6 ay arası kızlarda yabancılama başlarmış. Nomal bir durum yani.
laudarte Tugba07eylul normal. Oglumda aynı sekilde. Kayınvalıdeme gidince aglıyor. 1,2 gün kalınca alısıyor. Sürekli görmediği için yabancı gibi görüyor
Yica 8.5 aylık bebeğim babası ve ben dışında kimseye bakmıyor bile. Baksa etini koparmışlar gibi ağlıyor. Bence normal bu dönemlerde insanlardan korkmalari yadırgamaları