Hale0108 merhaba🌸maalesef çok bişey yapamadım sabrettim bekledim çünkü yemeyen bebek yemiyo🤷♀️denemediğim hiçbişey kalmadı çoğu zaman aç kaldı ama şükür🙏şuan 1.5 yaşında en azından karnının doyduğundan eminim. Yine akranlarına göre çok az şey yiyo ama şükrediyorum. Özellikle sormak istediğin bişey varsa yardımcı olmak isterim