Selam hanımlar🌸4 ay 22 günlük bi kızım var. 2 aylık olduğundan beri sadece uykudayken besleniyor(sadece mama veriyorum) En fazla içtiği mama 100 cc daha fazlasını asla içmiyor. Büyüdükçe uykuları azaldıkça 8 saat 12 saat mama yemez oldu. Doktora götürdüm çok kez ama bir sorun yokmuş. Böyle bi durumla karşılaşan çözüm bulan var mıdır ? Her mama saatinde aynı stresi yaşamaktan,kızımın aç olduğunu bilmekten çok yoruldum🥺Lütfen bilgisi olan yazsın🤲
(5900 gram şuan kilo alımı çok yavaş)