Merhaba arkadaşlar doktor bebeğime gavisgon infant verdi aslında ilaç kullanma taraftarı bi anne değişim ama kullanmazsam başka bir sıkıntıya yol açar mıyım diye korkuyorum . Bebeğim kusmuğunu lor gibi değil de öylece süt olarak çıkarıyor ve çok kusuyor , bu ilacı kullanan var mı yan etkileri var mı