thecamellia merhaba annişler kızım 3 buçuk aylık, bebişleriniz için kullandığınız nemlendirici yüz ve vücut kremleri neler öneride bulunacak olan var mı ?
1Emirbebek thecamellia yüzüne linola face kullanıyorum atopik ciltler için birebir. Vücuduna mustelanin nemlendiricisini ve bebek yağını kullanıyorum
Miraaa123 thecamellia ben bepanthol kullanıyorum yüzüne memnunum mustela da kullanıyordum şimdi içeriği iyi değil diyorlar her yerde bıraktım
LadyBugg Penaten kullaniyorum Pişik kremi, bebe yağı, pudrası, el ve vücut kremi cok cok cok memnunum.
Miraaa123 1Emirbebek bende mustelanın bütün kremlerini almıştım canım kullanıyordum ama doktor yağını kullanmamı söyledi bıraktım hatta zeytin yağı da kullanma sürme vücuduna yağ dedi
Miraaa123 1Emirbebek https://instagram.com/birlikteanneyiz?utm_medium=copy_link bu sayfa da gördüm canm bende