3 aylık bebeğim var tam 3. Ayında adet oldum sanırım pıhtı şeklinde ve çok fazla oluyorum. Asıl sorum bebeğim emmek istemiyor. Adet olduğum için sütümün tadında değişiklik olur mu 6 dakika emiyor bırakıyor onuda zar zor veriyorum. Emmediği için de bir saatte bi emmek istiyor.