Nurtr evet ben doğduğu andan beri mama vermiştim çünkü sütüm yok denecek kadar azdı ancak adetten sonra yine sütüm olmaya devam etti 3. Aydan sonra gitti ama benim dediğim gibi kullandığım ilaçlar baskkılıyordu. Yoksa arkadaşımda 1 aylıkken adet oldu ama 18 ay emzirdi hemde bol bol