saresmami Kisa ve öz hanimlar 😅 marka, model & fiyat bilgisi nezamandir kullaniyorsunuz? memnunmusunuz? cok arastirdim ama hala karar veremedim. Sizden de fikir almak istedim ☺️
Eylulhuma16 saresmami Fakir marka gormustm çok begendm kiz kardesm doğum günü hediyesi alcak sagolsn 400 tl falandı
saresmami Laren 5bin’e trendyolda gördüm ama dyson okadsr uygun olur mu diye düsünerek güvenemedim 🤷♀️ Memnunmusun cnm süpürgede. Arti eksileri neler?
saresmami Faddoli23 fantom bende de var cnm kablolu ama tak cikar biktim artik 10 dk da bitcek isi yarim saatte anca bitiriyorum kücük bebekle de zor oluyor :(
Laren saresmami cok memnunum artıları çekim gücü efsane iyi yani temiz dediğin halıdan neler çıkıyor şok olursun, asiri kullanışlı bebekle bile evi hergun supurebiliyorum, aparatları sayesinde perdelere kadar heryerin tozunu cekiyor iyi ki pahalisini almamışım diyorum hatta. Tek eksisi sessiz değil ve şarjı 40 dakika ama 2+1 evde oturuyorum evim geniş olduğu halde tek şarjla 2 kere supurebiliyorum
saresmami Urasmmom benimde en cok aklimda kalan dedigin süpürge oldu ama hic duymadigi bi marka güvenemedim 🤷♀️ Koltuk süpürme basligi var mi bacim? Sarji nekadar yetiyor. Haliyi ve parkeyi güzel süpürüyor mu gercekten?
Urasmmom saresmami canım başlıkları var bu video da Detaylı anlatmıs . Çekişi çok güzel pratik ama benim ev ufak sayılır 80 m2 ve tek sefer de süpürebiliuroum her yeri şarj yetiyor orta çekişte bide bu marka xiomi varya robot süpürgelerin markası onun alt markası gibi bişey
saresmami Urasmmom aldim gitti 🤣 bakalim nasil bir süpürge umarim pisman olmam. Tesekkür ederim tavsiyen icin ☺️
Urasmmom saresmami rica ederim canım inşallah olmazsın benim beklentimi karşıladı . Dyson istiyordum aslında ama o fiyatlara cıkamadığım icin en iyi muadil bu gibi görünüyor dysonv 8 e benziyor diye almıştım