ezgioyku Kızlar merhaba, 4 aylık bebeğim en başından beri her beslenmeden sonra az da olsa mutlaka kusuyor bunun nedeni ne olabilir? Her ay doktora soruyorum normal diyor ama bana hiç de normal gelmiyor üzülüyorum. Var mı benzer bir durum yaşayan?
Bisaniye ezgioyku benim bebeğim de 5-6 aya kadar kustu. Eğer kilo alımında anormal derecede düşüklük yoksa 1 yaşına kadar normal demişti doktorumuz
ezgioyku Bisaniye peki geceleri beşiğinde mi yatıyor yanınızda mı? Ben çok panik yapıyorum uykusunda kusar da duymam diye
Madamminia ezgioyku aynı sorun bizde de var 3 ay 16 günlüğüz ben de sizin gibiyim.Gece emzirdikten sonra kucağımda 20 dk en az dik pozisyonda bekletip öyle beşiğine yatırıyorum beşiği de yanımda zaten yanyana yatıyor gibiyiz parmaklık var arada ama yüzünü sürekli görüyorum
Bisaniye ezgioyku eğimli reflü yatağında beşiğinde yatıyordu :) sırt üstü yatırıp kafasını yana çeviriyordum
ezgioyku Madamminia bende 15 dk kesin tutuyorum dik şekilde. Ama benim kızımın emzirmeden 1 saat sonra kustuğu da oluyor☹️ Çok mu abartıyorum bilmiyorum ama aşırı endişeleniyorum ve geceleri hep yanımda yatırıyorum bir türlü koyamadım beşiğine
Madamminia ezgioyku evet gündüz benim oğlum da bir saat sonra bile kusuyor.Yoo çok abartmıyorsunuz tedbirli olmakta fayda var ben ilk zamanlar uyumuyordum bile kusar diye 😅
Gzdbrkr Benim oğlumda çok kusuyor 3ay 5 gunluguz doktor 6 aya kadar bebek reflüsü olur sindirim sistemleri tam gelişmediğinden dedi ama bende korkuyorum bazen 1 saat sonra bile kusuyor kesik kesik peynirimsi kusar bazen fazlasını sütü çıkarır her gazsan sonra kusar .kilo alımlarınız nasıl biizm bu ay700 gr olmuş azalınız ti .Bakalım inşalalh kurtuluruz başka sorun olmasında
ezgioyku Gzdbrkr 18 haziranda aşı için gittiğimde tartılmıltı en son, 6900 gr çıktı. Yarın 4. Ay kontrolümüz var bakalım kaç çıkcak 🤷🏻♀️ Kilo alımına iyi diyor doktor ama kusma gerçekten çok can sıkıcı birşey yaa...
Anneci Biz de 4 ay 12 günlüğüz benim oğlum da yemekten sonra kusuyor ama genellikle kucakta taşırken karnına baskıdan dolayı ve çok hoplatarak sevince 😬 bu ay da bitsin düzene girer dediler bakalım 🤩
ezgioyku Anneci ayy inşallah😍 doğru diyorsunuz ben de bazen kucakta taşımamla ilgili olduğunu düşünüyorum ama yatırsam da kusuyor her türlü kusuyor benimki 🤣
Gzdbrkr ezgioyku hemde çok ör ne menidl.kaliyor.ne tişört onları geçtim.hergun çamaşır yıkarim ama artik bebegik.kustukca ağlıyor sınır oluyro ya da ağzı yanıyor sanrim artik.ssitli geliyro mide ozsuyuyal ağzı sürekli kesik süt temizliyorm ama zor bebegded anneyede inşallah hepimiz kurtuluruz 6 ayinda
Anneci ezgioyku aslında iyi normal kusma ise fazlasını çıkarır diyorlar abartı ise doktora götürmekte fayda var.. 😇
nhlnhl Gzdbrkr canım ihmal etme benim oğlum bir aylık ve ameliyat olacak yoğun bakımdan çıkınca. Dün yattı yoğun bakıma.Bana da herkes bebek kusar. Benim bebeğim şöyle kustu yok böyle kustu dedi ama ben yine de doktoruma her gittiğinde anlattım. Bizim kusmamız reflü değilmiş. Yani her çocuk farklı şeyden kusar. İhmal etme
nhlnhl Gzdbrkr tüm batın ultrason çekildi ve pilor kas kalınlığı çıktı kusmayı yapan buymuş ve tek çözüm ameliyat