nacar5 Telefonum sessizde bebegimi uyutuyorum biraz foruma gireyim takılayım diyorum burayı seviyorum.. ama pişman oluyorum yemin ediyorum. Tamam reklam çıksın ama en azından sessiz olsun ya. Reklam giriyor beyaz gürültü kapanıyor bebek tekrar uyanıyor..
Saziyersin nacar5 haklı isyan aynı şekilde bende beyaz gürültü kapanıyor reklam.bitince tekrar başlıyor benimki beşikten gözler boncuk boncuk hemen bakıyor zaten uyumaya merakımız yok
nacar5 Saziyersin cok sacma yani bebek uygulaması bide bu konuda hassas olunması lazım.. bizimki de aynı valla
Heyecandorukta Busragokceberra telefonun sesini kisarsaniz bebege beyaz gurultu-ninni dinletemiyorsunuz. Denedim.
aylizin-annesi nacar5 tamamen ayni fikirdeyim uyuyana kadar canim çıkıyor resmen tam uyuyor az takımıyım diyorum hop sesli reklam ninni kapandı kız uyandi kaç kez😤
Sahiniimm38 nacar5 Bende onu kullanıyorum ama arkadaş sesini kısın demis sesini kısınca uygulamanın da sesi kisiliyor doğal olarak onu nasıl yapacaz diye sordum.
minabebek nacar5 kesinlikle çok haklısınız birde saçma sapan absürt oyun reklamları çok vaktimiz varda oyun yükleyip oynayalım çocuğun irkilip uyanmasına mı yanayım saatlerce tekrar uyutmaya çaba vermemi 👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻