Bebeğim bir hafta sonra 6 aylık oluyor ama hala dönmüyor dönmek de istemiyor bi çabasıda yok yüzüstü durmayı da sevmiyor ama çok hareketli güçlü bi bebek. Mesela altını değiştirirken ayaklarıyla gövdesini kaldırıp arka arka gitmeye çalışıyor. Sağa sola bazen dönüyor ama yüzüstü dönemiyor ben istemediği için dönemediğini düşünüyorum. Sizce hiç dönmeyecek mi 😀 bana artık öyle geliyor