Kızlar abim 4 ay önce uyuz olmuştu neyse 15 20 günde kaşıntısı geçti annem herşeyi yıkıyordu bu arada ondan başka kimseye bulaşmamıştı neyse bende dün anneme geldim ve abimin tekrar kaşıntığını ellerinde yaralar olduğunu gördüm ve uyuz kremlerini tekrar sürdüğünü öğrendim 3 çocugum var 15 gün burda kalacam bulaşırmı çok korkuyorum kızımıda öptü sarıldı oturdular sonra farkettim ben ne yapmam lazım