Önerileriniz neler ise yarıyor mu
popcap ben de merak ediyorum 😬
popcap İ mom latte içiyorum. Baya faydasını görüyorum
Deletedmom789 geçen bi konu açılmıştı. Not almamisim. Bir daha da bulamadim🤦♀️
Ya inanın tüketiyoruz bari enerjik olalım dimi
Woody 😬 işe yarayacak bir şeylere ihtiyacım var, devamlı yorgunum
Deletedmom789 bende öyle
Deletedmom789 kan değerlerine baktırmış miydin
Böyle post gormemistim demekki kaçırmışım ins bidaha yazarlar 😃
popcap sen peki kan değerlerine baktırdın mı?
Woody evet canım, hepsi normal, psikolojik yüksek ihtimalle
Gryffindor @Deletedmom789 iste buydu
Woody teşekkür ederim ❤️❤️
Gryffindor
Woody İçinde taurinde var enerji de veriyor yani. Ya da plasebo etkisi bilmiyorum 😃
Ben gebelikten kalan decavit içiyorum arada
Pharmaton kullanıyorum d vitamini kullanıyorum