Aleynaezel internette görmüştüm sarımsak dövüp zeytinyağı koyun üstüne dolapta 1 2 saat bekletin. Daha sonra sadece yağını ayak altına sürüp çorabını giydirip öyle uyutun. Ve o karışımı dolapta bekletip diger günlerdede kullanabilirsiniz. Ben yapmıştım iyi gelmişti bi deneyin isterseniz