Gokkusum11 şubat sonuna kadar bekleyin 800 TL aşağısına düşerse almanız daha karlı olacaktır. 31 Ocakta 770 TL ye kadar düştü. Bu biraz jeopolitik olaylarında etkisinde. Rusya Ukrayna gerilimi, tc merkez bankası faiz açıklaması ve fedin faiz kararıyla degisiklik gösterebilir. Birde hazine bakanının dün yastik altı altınlarıni sisteme kazandırılması açıklamasından sonra bu hafta bile değişiklik olabilir. Fakat dediğim gibi şubat sonuna kadar 770, 780 gibi fiyatlara yada daha aşağılarda düşerse almak mantıklı olur. 800 tl üzeri altın almak kazançlı olmayabilir. Şu bir gerçek marttan sonra yükselişe geçer. Ytd.