tostosata https://resimyukle.io/r/Q0ciTrSolR Srıtında 3 gündür böyle kırmızı kırmızı küçük noktalardı şimdi böyle oldu
Duygusuz tostosata alerji olmus egzama kurunuz nemlendirici sürün birde Cocuk Dr una gidin eger gerekli görürse alerji Dr una yönlendirir
_YanakReisinAnnesii tostosata eğer anne de varsa kronik bir şekilde bebekte de olabiliyor malesef bu lanet egzama 😬 bol bol nemlendir çamaşırlarını duru granül gibi sabunla yıkayıp çift durulama yaptır biraz daha iyi geliyor bunlar en azından
tostosata Duygusuz atopik egzama benmki deterjana bağlı elimi çok yıkadığım zamanlar falan çok kötü oluyor. Elimin üstünde var sadece
Duygusuz tostosata büyük ihtimal alerjik bebeginizde Baska ne belirtiler var kanlı mukuslu gürültülü kaka vs var mı
tostosata Duygusuz sabah 9 buçuk randevum uz ama canım çok sıkıldı arkadaşımın bebeğinde var çok üzülürdüm ona oğlumda çıktı :(