Eşim temmuzda yazılı sınava girecek.. İnş. Çocuklarımızın yüzü suyu hürmetine geçer. Ve bekçi olur.. Sormak istediğim önceden sınava giren ve bekçi olan eşler sınav çok zormu bu süreç nsl ilerliyor.! Yaşadığımız ilde alım sadece 25 kişi ve eşim lise mezunu .. Umudumuzu hiç kaybetmedik.. Tavsiye ettiğiniz bi soru kitapcığı v.s. varmı ??