birprensesannesi_5050 Kızlar merhaba ben kızıma 2 hafta önce ayakkabı aldım ayakkabı olmadı mı eşim etiketı çıkarmış çöpe atmış iade etmemiştm mağazaya giderız değişim olur diye etiket olmadan degişim olur mu acaba 🥴😒
Nlyckmk birprensesannesi_5050 daha dün değişim yaptım üzerindeki kartları cıkarmıştım bende iç tarafında dikili olan etiketle yaptı değişimi kabul ederler ayakkabıyı da
Durukusunannesii birprensesannesi_5050 değişim süresi içindeyse degstreblrsnz fakat degsim süresini geçerse degistremezsnz