Deletedmom0099 TalentedMom evet hemşire yazdı bizim aşı kartımıza ama henüz olmadı uygulamadaki aşı takviminde hepatit a yazıyor
Balkupum2505 TalentedMom ewt var cnm 3 ay sonra 2 olcaz insallah hemsire aşı kartına not yazmış aşı için
TalentedMom Deletedmom0099 Balkupum2505 Laden Oğlum yarın 2 yaşına giriyoe ne zaman olması lazım en son ağustosta gitmiştim hiç söylemedi hemşire ararlar mi
Balkupum2505 TalentedMom unutabilirlerde istersen sen iletisime gec biz 25 mayista 2 yaş olucaz 26 mayista aşı icin tarih atti aşı kartina
Laden TalentedMom ben 2 yaş doğum gününden bir gün sonra götürmüştüm. Doğum gününü geçirsin öyle vuralım demişti hemşire
Balkizlarim TalentedMom Arayabilirler evet asi günü diye bizim haber veriyorlar yada not yazıyorlar 🤍
Balkizlarim TalentedMom İyi yapmışsınız yani 2 yaşını kızım girmisti bı iki hafta sonra oldu canım geçen ay oldu yani 7 gün sonra 26 aylık olucak ✨🌸