gulceninannesiii Merhaba bebeğim 25 günlük, emziriyorum 10 dk sonra kakasını yapıyor ve sürekli her emdiğini çıkarıyor. Günde en az 10 kere yapıyordur kakasını. Sizce normal mi
Meryemtrksoy gulceninannesiii normal normal anne sütüyle beslenen bebeklerde bazı bebekler günde bir kere yaparken bazıları her emmede yapabiliyormuş o yüzden can sıkma hiç benimki de başlarda çok yapıyor diye endişeleniyordum ama doktor normal dedi sonrada gaz bi başladı zaten arar oldum o her emdikten sonra yaptığı günleri
Eylulllllll gulceninannesiii Meryemtrksoy evet doğru söylüyorsunuz . Benimki o kadar sık yapmıyor ama iyi kaka yapıyor ve oldukça gürültülü gaz cıkarıyoruz 😶🌫️☺️
Utkucan gulceninannesiii günde 10 kez yapıyorsa çocuk ishaldir doktora gidin yani günde 4 den fazlası varsa doktor ishal diyor
gulceninannesiii Meryemtrksoy yaa teşekkür ederim yorumunuz için. Doktor kontrolümüze daha var o yüzden soramadım doktora henüz. Tekrar teşekkür ederim 🥰
Meryemtrksoy Eylulllllll ahaha süper bence ne güzel insan o gazlar için dört dönüyor ya nasıl kıymetli onlar 😂
BelisMelis411 Eylulllllll gürültülü sekılde yapıyorsa doktorumuza mutlaka soyleyın benm kızımda gurultulu yapıyordu alerjisi cıktı hala daha gürültülü yapar aklınızda bulunsun ne olur ne olmaz sorun bi doktorunuza bence
Meryemtrksoy gulceninannesiii bebek daha 25 günlük sorarsın bak 1 aylık kontrolünde benimki de cıvık cıvık öyle 8-10 kere yapıyordu hiç bişey çıkmadı 🤷♀️
Yica Çok normal. Bir müddet sonra bağırsakları gelişiyor ve daha az yapmaya başlıyorlar. Bu kezde bu bebe niye yapmıyor diye kafayı yiyoruz 😃
fgnrcp2704 gulceninannesiii sonradan azalıyor canım benim oğlum günde bir yada iki defa yapar bazende bı gün arayla yapar 6 aylık şuan o dönemlerde bez değiştirdim tekrar yapardı öyle üst üste üç kere bez degistirdigimi bilirim 😂