kirmizibasliklikiz_ Ikizlerim var 2 tane oto koltugu alacagim. Bir tanesi en fazla 2 bin tl olacak sekilde memnun kaldiginiz kaliteli kullanisli oto koltuklarini onerir misiniz 🥰
slcknsl44 kirmizibasliklikiz_ ayyyyyy keşke aynı şehirde olsak…ben sıfır oto koltuğu satıyorum normalde 1500 tl.. Joie markalı.. Bizim arabamız yoktu (eşim göreve gittiği için) kullanamadan satıyorum.
Aylaayla kirmizibasliklikiz_ bende joei marka aldım memnunun doğumdan 36 kg olana kadar kullanılıyor.yatar pozisyona falanda geliyor.3000 tl idi aldığımda.
Urasibel slcknsl44 merhaba urun 360 ° donebilen modelmi? Birde fotograf atabilirmisiniz bizde oto koltugu almak istiyoruz
Minikprenses_1 Günaydın bizde baby2go oto koltuğu var memnunuz yön değiştirme özelliği çok iyi yatar oturur pozisyonlari ayarlanabiliyor.
Barlas35 Kraft Spinoza signal hem dönüyor hem yatıyor Kasım’da 1200 tl ye almıştım şimdi ne kadar bilmiyorum
Durukusunannesii slcknsl44 Özlemez olurmuyum çok özlüyorum oranın sakinligini öğrenci evimi geçirdiğim vakitleri gittiğm çareleri herseyi cok özlüyorum valla sen sokenn neresinde oturuyorsun 😊