mlkbykk 2 aylık bebeğim uyurken sürekli yumruklarını sıkıyor. Sizinkiler de öyle mi ? Normal mi sizce ?
Meryemtrksoy mlkbykk aç olabilir mi doyduktan sonra ellerinin serbest kalması lazım sürekli yapıyorsa aç olabilir diye biliyorum internette gördüğüm kadarıyla ama doyurduğunuzdan eminseniz hiç problem yok
mlkbykk Meryemtrksoy uyurken yapıyor. Eldiven giydiriyorduk üşümesin diye ondan mı acaba diye düşündüm
Meryemtrksoy mlkbykk eldiveni 1 aydan sonra çok tavsiye etmiyorlar giydirme hiç üşümez oda sıcaklığı iyiyse çocuğun motor gelişimini etkiliyor muhtemelen o yüzden olabilir canım ben hiç takmadım 1 hafta taktım tamam nemden mantarda yapabiliyormuş