Kızlar bebeğim 1 aylık gazımız cok var hatta film cekildi onda bile cıktı. Doktor biogaia diye Bi damla verdi. Bebeğim birde ıkınıyordu gazdan herhalde surekli. Gaz cıkarırken sıcıyordu azıcık bisey bulasıyordu. Bazen normal kaka yapıyordu ama rhstsızdı. 1 hafta oldu damlayı kullanalı ama gene ıkınıp duruyo bazen 1 2 saat boyunca uykusunda yavrum rhat uyuyamıyor ıkınıp duruyor kıpkırmızı olyo kıvranıyor. 2 dkka uyuyor tekrar uyanıp ıkınıyor aynı skilde. Genelde sabaha karsı falan oluyor. Bu biogaia gaz İcin değil mi sanki sureli kakasını yapma ıstegı var bbegmde boyle.hatta ağlama krizine giriyor canı acıyor herhalde 😞 Siz kullandınızmı bu sekılde oldumu bebişleriniz sizinde. Eger kullandıysanız yannda bırsey daha kullandımı bebişiniz. Ayriyetten Metsil kullansam mesela bunla beraber. Sizin nasıl bebişleriniz????