Oğlum 7 ay 17 günlük ve doğduğundan beri zorla uyur. Dünyaya gelmeden önce uyumicam diye yemin etmiş sanki … Ve ben o kadar yoruldum ki gece de 124457788899 kez emmek için uyanıyor ya da her neyse işte uykuya devam etmek için emiyor acaba sütüm mu yetmiyor vs herşeyi düşündüm her yolu denedim veee çok yoruldum. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Artık hata vermeye başladım çünkü gitmiyor 😁