Anneler merhaba Ben hamileliğimde 11 kg aldım doğumdan sonraki birinci ay bitiminde 8i gitti Oda yani uzun bir sürede gitti bence etrafımda duyduğum göre millet doğumdan çıkınca 10 kg gidiyor muş belkide ben az aldığım için böyledir neyse Benim boyum bir 169 gebelikten önce 59 kiloydum yani zayıf biriydim şu anda 62 kiloyum o son 3 kg gitmiyor emziriyorum gerçekten öyle çok fazlada yemiyorum biraz tatlıyı kaçırıyor olabilirim o kadar bana tuhaf gelen de şu her hafta belimi falan ölçüyorum incelmiş oluyor belim karnım göbeğim kalmadı zaten çok şükür ama kilo asla gitmiyor adet olamadığımız için mi böyle gitmiyor acaba size de böyle yapışık kilolar kaldıysa nasıl gitti 60 gün oldu doğum yapalı bu arada