Kizlar oglum 13aylik.hic siddetli bir ortamda olmadi.hep sevgi Ile buyuyor.ben calisiyorum babannesi Ile araasi cok cok iyi.herkes pesinde onun.sadece gecen aylarda Kv oglum yeni yururken dusmeleri oluyordu.“al Sana sandalye” diyerek bir oglumu susturdgunu gordum.sonra oglum en ufak bir istedigi olmadiginda yada yere dustugunde.ya kendini dovuyor ya da yeri. bunun Kv Ile alakasi var diyorum.kadini uyardim kadin artik yapmiyor.simdi ise oglum hem kendini dovuyor hem yerleri hemde kafasini vuruyor.nasil cikacan bu isinn icinden bilmiyorum tepki vermemeliyim.bilmiyorum.bu durumu Kim yasadi tavsiye versiin lutfen.