ozarayse Kızlar oğlum 8 qylik olmak üzere 3 gündür her uykusunda hızlı nefes alıp verip ağlamaya başlıyo uyanuncahersey normal guluyo İnternete yazdım nöbet yaziyo annelerAllah rızası için böyle bisey duydunuzmu hiç
ENA O anı videoya alıp bir cocuk nöroloğuna gösterin, inşallah bir şey yoktur, siz yine de içinizin rahat etmesi açısından doktora gidin. Nöbet şüphesi küçümsenmemesi gereken bir durum çünkü.