Merveaydinn Kızlar ben gaz yapan bir şey yemememe rağmen çok gazım oluyor dolayısıyla bebeğin de aşırı gazlı , bebeğime zehir veriyormuşum gibi hissediyorum çok kıvranıyor gece gündüz ağlıyor yavrum bu durumda olan var mı ne yapmalıyım
Yasemin38 Merveaydinn normal canım ilk zamanlar. Kimyon suyu içebilirsin ,çörek otu kaynatıp suyunu içebilirsin. Maden suyu günde 1 defa içebilirsin, her emzirme sonrası mutlaka gazını çıkarmaya özen göster.