mysonaname Çocuklarınızın yada bebelerin çamaşırlarını ne zamana kadar ayrı yıkıyorsunuz? Ben artık bizimkilerle yıkayayım diyorum. Çocuğum 1 yaşında.
Ogretmenanne52 18aylık hala ayrı yıkıyorum bu şekilde alıştım sanırım uzun süre daha yıkarım ayrı. Ama artık bebek deterjanı kullanmıyorum normal deterjana geçtim. Yumuşatııcı kullanmıyorum