Gece ateşim 39 a çıktı, şiddetli baş ağrısı var ve kemik agrisi var boğaz ağrısı vwr ..Muhtemelen koronayim ama bugun test veremem evden çıkmayacağım..Ateşini düşürdüm ama boğaz ağrısı ve şiddetli baş ağrısı var ne yapabilirim geçmesi icin..Sadece parol ictim emzirdigim icin