Bebeeeek Arkadaşlar merhaba 2 ay 17 günlük bebeğim var prematüre 32.haftada 1500 gram doğdu şuan 3700 gram şimdiye kadar anne sütü aldı ama bu aralar sütüm yetmiyor mama ne önerirsiniz doktoruna ulaşamadım soramadım kafama göre de kullanmak istemiyorum
Go_ya_sa Bebeeeek bizde prematüreydik. 3500gr a kadar aptamil prematil kullandik ama 3.5kg gecince kullanilmiyor. Hipp combiotic onerdi doktor ondan devam ediyoruz hala suan 4ayligiz. Aptamil 1 ve comformil 1 i denedik cok gaz yapti bizde
Irmakprensesinannesi Go_ya_sa 4,5-5 kg kdr kullniyr bebeğe bağlı bende kullandım kziimda doktorumuz soylemisti ama bizde 4 kg dan snra sma ya gectik
Cagancinar Bebeeeek eğer gazlı bir bebeğiniz var ise aptamil çok gaz yapıyor biz bebelac gold kullanıyoruz
Cagancinar Dmtdrn ilk üç ay aptamil prematil Kullandık 4kiloyu geçtikten sonra bebelac gold1 e başladık
Irmakprensesinannesi Bebeeeek 5 kg ulaşana kdr premeture bebek ler özel aptamil premetil kziimda kullanmıştım biz 4 kg ulaştıktan sonra farklı mamaya geçtik doktorumuzun isteği üzerine şuan da sma optitra 2 kullniyrm kızım 6.5 aylık 33 haftalık 1865 gr dogdu