mervenurdzz Herkese merhaba arkadaşlar oğlum dört aylık doğduğu zamandan beri emzik kullanıyoruz bundan 15 gün önce memlekete gittim emziği kaybettim aynısını bulamadım internetten sipariş verdim bir hafta emziksiz kaldı Şimdi emziği almıyor ne yapmam lazım ? Tekrar alıştırabilir miyim? Alıştırmalı mıyım ?
Gulsen mervenurdzz eger sıkıntı yapmıyorsa emziksiz rahatsa alıstrma sonra biraktirmak icin uğrasirsiniz