yavuzun 3ay +3 bebeğim var ellerini hala yumruk yapıyor ne zaman tam ne zaman açar 2 tane oglum var onlarda hiç böyle bişey görmedim. Bu bebeğim emerken bile göğsümü yumruk halinde tutuyor Sizin bebekleriniz ne zaman bıraktı yumruk yapmayı?
Hsrtzmre yavuzun benim de kızım öyle 3+10 günlük olduk halen yumruk yapio bildiğim kadarıyla kolik bebek öyle yapar biz kolik bebeğiz😆
Elfylmzkk yavuzun benmki de yavaştan açıor gibi cok cozemedim ama hala onunda cogunlukta eli yumruk 3aylıgız
Rkydmn yavuzun bizde eli açık olan bebeğe büyüyünce mert olucak derler eli kapalı olana tutumlu olacak derler. Tabi işin espirisi bu 1 en fazla 2 aya açar annesi merak etme🥰
yavuzun Hsrtzmre Büyük oglum kolikti ama o yapmadı. Bu bebeğim kolik degil ve gaz sorunu da azaldı ama elleri hala yumruk olması şaşırıyorum
yavuzun tugbahy6 Bi tane sp hastalığı diye başlık vardı onu okudum elleri yumruk yapıyormuş ben de ellerini ne zamn açacak diye merak ederken korktum dogrusu ama sizler rahatlattınız teşekkürler
yavuzun Gmznr2909 daha var o zaman açmasına 40 yaşında 2çocuk büyüttüm tecrübeliyim derken daha acemi çıktım 😄
tugbahy6 yavuzun her bebek farklı işte tecrübe yerle bir oluyor 🤣 hayır hastalık değil kızım 4.ayda da elleri yumruktu sonra tek el yumruktu 5. Ayda açtı elini cimri mi olacak ne 🤣
yavuzun tugbahy6 demek ki onlarda hayatla tanışmadan herseyi pahalı oldugunu anlamışlar ki cimri olacaklar 🤣🤣🤣 Elfylmzkk yalnız degilmişim bu yumruk konusunda önce tedirgindim ama simdi rahatım Elfylmzkk
Elfylmzkk tugbahy6 şuanlık bi sorun oldgunu sanmıorm zaten. Ellerini açıp araya oyuncak sıkıltırıyprum arada tutma egzersizi yapıoruz 🤣🤣🤣
mervemir- yavuzun eldiven çok giydirdiniz mi? Ben ilk basta çok giydirmiştim sonra tamamen çıkardım eldiveni ilk hafta hiç açmafı elini yumruktu hep sonra ben yavas Yavas parmaklarını açtım masaj yaptım artık açıyor tabi yine arada yumruk yapar ama sıkı sıkı değil :) 2.5 aylık bu arada ben eldivenden oldyggunu dusundum
Belcim30 yavuzun benim kızımda öyleydi ben hiç takmamıştım ya bu durumu halk arasında derler ya cimri olacak diye bende ona sinirlenirdim sadece 😂sende takılma 9 aylık şimdi ne zaman bıraktı o sıkı elleri hatırlamıyorum bile