Deletedmom_11 ben sezaryen yaptım benim de bebeğim 38 günlük. Üç gün sütüm gelmediğinden dolayı mamaya başlamak zorunda kaldım. Emzirme sürecim de biraz zor oldu. Ya memeye yanlış tuttuk ya başka bir şey bilmiyorum meme uclarım parçalandı. Mastit olmamak için sütümü sağdım. Meme ucları geçince emzirmeye de başladım. Geceleri 2 saatte mama veriyorum Similac. (Asla gaz yapmıyor. Sırf bu yüzden ABD’de pazar lideri) Gündüzleri de yine 2 saatte bir sağdığım anne sütünü veriyorum biberonla. Eğer ellerini emiyorsa açtır. Ama gazı da olabilir. Biz maalesef bu yüzden dolayı çok çekiyoruz. Mamaya herkes gibi 30 cc ile başladık şu an oğlum 80-90 cc arası içiyor her iki saatte bir. Mama da anne sütü de aynı cc’de devam ediyor. Ama biberonla beslenmeye alıştığında ara ara meme redsi yaşıyoruz memeden süt biberonda ki gibi akmadığı için. Eğer doymadığını düşünüyorsan mama ver, mama vermekten korkma. O mama ya da süt içip uyuyunca sen de onunla uyu ki sütün artsın. Mutlaka süt sağmak için bi alet edin. Ben sana acısız Mochi süt sağma pompasını öneriyorum. Çok pratik, vakum yöntemi ile aütünü sağabiliyorsun sessiz ve acısız. Makineler hem sesli hem de fişe bağlı kalmak zorunda olmak zorlayıcı. Ben çocuğumu pışpışlarken Mochi ile süt sağıyorum, sütümde arttı. İnternetten araştır Mochi’yi mutlaka.