AlpAslanbabysmom bizde de aynıydı canım 12 günlükken sarılık olduğunu farkkettik 😓
Bizim doktor topuğuna vurun ama öyle okşar gibi değil hafif sert yapınki uyansı ağlasın falan demişti, bir de benim ki omuzlarından sırtından çok huylanıyodu hemen uyanıyodu, emzirirken hep sırtını gıdıklar gibi yapıyodum ki uyanık kalsın.
Bi de bebekler anneleri tarafından gelen dokunuşlarda oyun sanıyomuş, mesela ben uyandıramıyodum cimdirdikçe o oyun sanıyodu daha çok uyuyoru 🤷🏻♀️ ama eşim eline alınca hemen uyanırdı hep eşimden destek aldım o konuda da 🥲
Bi de ben bir kaç gün 2 3 damla pekmezli su, hoşaf verdim ki kan şekeri düzelsin 🤷🏻♀️