Arkadaşlar bebeğim iki aylık ve gaz sorunumuz var gaz damlası da kullanıyoruz bir doktorun videosunu izlemiştim bebeğin gazını çıkartmak için bacaklarını karnına doğru bastırıyordu bunu yapıyorum her yapışımda da gazı çıkıyor fakat ben ona ve iç organlarına zarar veriyor muyum diye düşünmekten artık ağlayacağım gazını çıkartabilmek için iteklediğimde ıkınıyor sanki canı acıyor gibi hissediyorum sizce yaptığımız yanlış birşey mi böyle yapanlar var mı aranızda ? 😞