Merhaba arkadaşlar, mini tüy alma makinelerini inceledim biraz. Trendyolda yorumlara göz attığımda bilinmedik markalardaki yorumlar biraz iyi biraz kötü yönde. Braun vs bilindik markalardan kullanan var mı? Jilet gibi kesiyor diyen de var kökten alıyor diyen de. Kullanan arkadaslar varsa önerileri bekliyorum teşekkürler 🌸