Cennet_annesi bi tedavi uygulamıyorlar diye biliyorum ben çünkü eşime de hiç bişey verilmedi. Ama doktor tanıdığım var onun bize dediği bol sıvı alın C vitamini ( ben kendim kullandım sütümden geçsin diye ) kızıma portakal suyu vb. Onun dışında d vitamini damla kullanıyorsanız dozunu biraz arttır dedi bol emzir dedi. Kızımda 2 gün sürdü ateş sonra geçti.