kar_kristali Merhaba hayırlı geceler sevgili anneler. Malum biliyorsunuz geçim şu zamanda çok zor. Eskiden çalışıyordum iki çocuk olunca çalışma hayatımı bırakmak zorunda kaldım. Şu zamana kadar ne instagram nede Facebook sayfam oldu🥰bunlar hakkında bilgim yok anlıyacağınız😛ama gel görki eskiden beri düşündüğüm ilerde açarsam ticaret amaçlı açarım diyordum. Tekstil mezunuyum. Bir dönem modelistlik ve stilistlik yaptım. Bunları neden yazıyorum bu kadar neden açıklamada bulunuyorum bende bilmiyorum😀bazen evde çocuklarıma elbise,kartondan oyuncak,toka vs tasarlayıp yapıyorum. Dün bir arkadaşımın bebeğine hediye olarak bir toka yaptım. Sonra kafamda çın çın filorasanlar yandı😀😀dedim neden olmasın! Evet sende yapabilirsin satabilirsin… Sanırım gaza ve fikrinize ihtiyacım var. İnstagram ve faceden Bi haber olan ben yapabilir iyim onuda bilmiyorum. Sonra diyorum bre kızım yaşlı amcalar kullanıyor sen mi yapamayasın😀hangisini açmam lazım iyi bir satış yapabilmem için? Nereden başlamalıyım? Nasıl bir yol izlemeliyim? Yapan arkadaşlarım veya bilgi sahibi olan varsa aydınlatabilir mi filorasanlarımı? 🥰🌹Yaptığım iki tane resim gönderiyorum umarım yüklenir. Sizce buna benzer şeyler tasarlasam satılır mı?
nneslihan kar_kristali merhaba🌸 İnstagram ve 2. El satış uygulamalarını kullanabilirsiniz. Facebook ta satış sayfaları var mı bilmiyorum. Ribana kumaştan rengarenk bandanalar da yapabilirsiniz. Toptan toka malzemeleri satan sayfalar var göz atın isterseniz. Üzmek istemem ama kendi fikrimi söyleyeyim. Bu tarz saç bandı satın alacağımı hiç düşünmüyorum Bu arada bebek ürkütücü duruyor🥲
minnos004 kar_kristali ellerine sağlık. Evet neden olmasın siz de yaparsınız. Bence açın ve başlayın. Hatta sayfa adınızı burda duyurun takip edelim ihtiyaç varsa müşterinde oluruz 😊
lalbg kar_kristali öncelikle bebek çok korkunç😂 instagramdan satış yapabilmeniz için facebook da açmanız gerek. Reklam falan yapmanız için. Satış yapabilirsiniz ben de yapıyorum 2 tane sayfam var birinde cam boncuk diğerinde de takı satıyoruz. Çevreniz varsa takipçi desteği alabilirsiniz. En önemli konu logo ve sayfa ismi. Güzel bi logo olmadıkça sayfanız dikkat çekmez. Ayrıda shopier’den satış yapabilirsiniz (çoğu ev hanımı oradan satış yapıyor nasıl oluyor onu bilmiyorum). Ürünlerinizi çeşitlendirmeniz, fotoğraf kalitesi ve kullanıcı yorumları çok önemli. Ayrıca etsy diye bi site var araştırın oradan yurtdışı satış yaparsınız. Ben ürünlerimi etsy’den satıyorum☺️
kar_kristali nneslihan 😀eskiden bir korku filmi vardı chucky nin gelini diye😀aynı ona benziyo oyuncak bebeğim😀bu resmi koysam kaçar millet almaz😀çok sağol teşekkür ederim yorumun için❤️🌹
kar_kristali HonKiPonKiDoNiNo 😀herkes bebeğe odaklandı.🥰Kafasına bak kız.gece gece korku filmi yaşattım size😀
nneslihan kar_kristali evet bende ona benzettim😃 hakkınızda hayırlısı olsun, inşallah gönlünüzce olur her şey 🌸
kar_kristali minnos004 desteğin için sağol canım burda isim paylaşımı yasak sadece fikir edinmek istedim teşekkür ederim🥰
kar_kristali lalbg mesajınızı okuyunca daha bir heyecanlandım. Neden olmasın inşallah yapabilirim ya şuan böyle bir işe inan o kadar ihtiyacım var ki 🥰🌹yorumunuzun ekran kaydını aldım iyice araştırıp öyle başlıyacağım zaten. Çok sağolun❤️
kar_kristali lalbg face ve instagram sayfa ismi aynımı olmalı sizce?birde bilmediğim için soruyorum instagram dan satış yapacam faceden reklamını mı🙈ne kadar cahilim bu konuda😀bide ilerde belli bir kitleye ulaşınca bazı firmalara reklamda verebiliyorum sanırım değilmi🌹çok soru sordum kusura bakma
lalbg tugbahy6 ben takı yapıyorum bir de eşim cam boncuk üretiyo. Ama el emeği olan her şey etsyden satılabilir bi araştırın siz de☺️
lalbg kar_kristali yani biraz evet☺️ Google çeviriyle bi yere kadar gelebilirsiniz ama ingilizce bilen birinden destek alın muhakkak. Ayrıca ptt kargoyla anlaşın sanırım paketin boyutuna göre min. 30 TL her ülkeye gönderebiliyosunuz. Etsy biraz karışık bi site youtube’dan videoları izleyin detaylı öğrenin. Yıllık kazancınız 240 bin tl’yi geçmedikten sonra şirket açmak zorunda değilsiniz üye olmanız yeterli☺️
lalbg kar_kristali profesyonel olarak facebook ve instagram adresiniz aynı olmalı. Facebooku kullanmayacaksınız zaten ama instagramdan reklam vermeniz için o gerekli. Ücretli reklam verebiliyosunuz takipçi toplamak için. Oldu ki iyi satış yapmaya başladınız inşallah o zaman şahıs şirketi açıp (çok cüzi bi ücreti var) trendyoldan satış yapabiliyosunuz. Hepsiburada ve trendyol kadın girişimcilere çok destek oluyo araştırın mutlaka☺️ Kosgeb’in girişimci sertifikasını da alın kenarınızda dursun online olarak alıyosunuz zaten. Kosgeb’e e devletinizle giriş yapın videolar ve dersler var onları bitirin sonra girişimci sertifikası alıyosunuz. İleride şirket açmak isterseniz daha uyguna mâl oluyo her şey☺️