Kızlar 1 ay 1 haftalık erkek bebeğim var daha ilk anneliğim ve etrafımda öyle tecrübeli anneler yok bebeğim bazı uyku arasında ıkınarak ağlıyo gaz damlası kullanıyoruz gazını çok rahat yapabiliyor ama şu altını açtım yüzüme işedi anını yaşamadık ilk günden beri altını açtığımda idrarını yaparken sanki su dökülür gibi yapıyo fışkırtma yok doktoru tahlil de yapmadı normal mi ya da enfeksiyonu olabilir mi yaşayan varmı nolur yardım edin