Merhabalar sevgili anne arkadaslarim,Bebegim 11,5 aylik dogdugundan beri burunu asiri tikanik,son 15 gundur agizindan nefes almaya basladi(şu an diş çıkarıyor salyası çok akıyor ondan da olabilir 🙄).7-8 aya kadar serum fizyolojik yapiyorduk.Doktorumuz burun spreyi verdi ama sıkmamız neredeyse imkansız..Asla sıktırmıyor.Sıksakta yine açılmıyor…Bolca duşa sokuyoruz kurumuş sümükleri temizlemek için.Doktorumuz kaloriferden diyor.Soğan kesip koydum baş ucuna o da etki etmedi..Bana önerebileceğiniz başka yöntem var mı?
Teşekkür ederim.